Niels-Erick Wischmann

Niels-Erick Wischmann

Ejer og stifter af Wischmann Innovation

Niels-Erik, eller i daglig tale Niller, har arbejdet som iværksætter og med iværksættere på rådgivningsplan gennem 25 år, i 17 år som daglig leder og chefkonsulent på Konsulenttjenesten for Rytmisk Musik. Har årelang erfaring med strategisk udviklingsarbejde i de kunstneriske miljøer samt indenfor den offentlige forvaltning.

Niller har et omfattende CV med ledelseserfaring fra mange organisationer og virksomheder. Brobygger mellem kunsten og erhvervslivet. Udgiver jævnligt håndbøger indenfor formidling, kommunikation og håndteringen af den administrative del af kunst og kulturmiljøet.

Niller har udviklet uddannelsen Kunstgreb, som er gennemført af flere end 100 kunstnere med udgangspunkt i den prisbelønnede innovationsmodel KU-modellen.

Niller har Masteruddannelse i ledelse og kommunikation. Han er certificeret coach, og har gennem de sidste 20 år rådgivet og coachet hundredvis af iværksættere og virksomheder årligt om deres projekter. Desuden stadig aktiv musiker

Peter Djurup

Peter Djurup

Ejer og stifter af Djurup comm.

Peter er kommunikationsrådgiver, underviser og medietræner, og har mere end 20 års erfaring med alle aspekter af kommunikation. Han har blandt andet været ansat som kommunikationsrådgiver i nogle af Danmarks største virksomheder, TDC og Danisco, og har arbejder som selvstændig rådgiver for store og små virksomheder, organisationer og enkeltpersoner.

Peter har stor indsigt i mediebranchen gennem 10 års arbejde som projekt-, medlems-og kommunikationschef i foreningen FDIM nu Danske Medier. Her har han rådgivet medlemsvirksomhederne, udviklet events, koncepter og projekter, og udbredt viden om mediebranchens udvikling og fremtidens medievirksomhed.

Han arbejder med medieudvikling og storytelling, og hjælper med at udvikle og eksekvere strategi for brug af sociale medier – både for virksomheder og kunstnere.

Peter underviser, træner og coacher enkeltpersoner, iværksættere, kunstnere og andre i hvordan man skaber en kommunikationsplatform og fortæller den gode historie om sit virke til relevante personer, på det rigtige tidspunkt.